سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید لباس مجلسی بلند

دعوت شدن به مهمانی و مراسمی مهم، همواره امری دلنشین و هیجان انگیز است. دیدار با دوستان و آشنایان و داشتن لحظاتی شاد با آنها، بسیار دل انگیز می باشد. اما همیشه یکی از دغدغه های اصلی برای رفتن به مهمانی ها و به ویژه مراسمات مهم، انتخاب و خرید لباس مجلسی مناسب با آن مراسم است. در برخی موارد نیاز به خرید لباس مجلسی جدید نیست و می توان از لباس های مجلسی موجود در کمد استفاده کرد. اما گاهی لازم است تا برای رفتن به مهمانی که دعوت شده اید، اقدام به خرید لباس مجلسی جدید بلند کنید. یکی از دغدغه های اصلی پس از دعوت شدن به یک مهمانی یا مراسم مهم، انتخاب و یا خرید لباس مجلسی مناسب با آن مراسم است.

نحوه خرید لباس مجلسی بلند

نوع مراسم

عمدتا مهمانی ها و مراسمات شب، قواعد پوشش خاص خود را دارند و گاهی برخی از مهمانی ها، دارای تم پوشش نیز می باشند. پیش از انتخاب یا خرید لباس مجلسی، لازم است تا نوع مراسمی که به آن دعوت شده اید را بررسی کنید. آیا مهمانی یک تولد است یا یک مراسم عروسی؟ گردهمایی برای سالگرد ازدواج است یا جشن فارغ التحصیلی؟ مهمانی عصرانه است یا شب؟ اطلاع از نوع مراسم، به شما در انتخاب و خرید لباس مجلسی مناسب کمک می کند که بدانید دقیقا چه رنگ یا مدل لباسی را باید بخرید.

سایرمقالات... کت و شلوار مجلسی زنانه

قواعد پوشش

توجه به قواعد پوشش مهمانی، علاوه بر اینکه سبب می گردد تا شما لباس مناسب با شرایط مهمانی را انتخاب و خریداری کنید، همچنین نشانه احترام شما به میزبان نیز می باشد. به طور کلی مراسمات و مهمانی های شب همچون جشن عروسی، رسمیت بیشتری دارند و نیاز است تا لباس مجلسی رسمی تری را انتخاب و بخرید.

در مجالس رسمی، بهتر است و باید لباس مجلسی بلند پوشیده شود. لذا با توجه به این مورد، هنگام انتخاب و خرید لباس مجلسی بلند، گزینه های با قد و اندازه کوتاه برای شما حذف می گردند. این مورد از آن جهت مهم است که علاوه بر رعایت کردن قواعد پوشش مناسب با مهمانی، از هدر رفتن وقت بیشتر برای بررسی و خرید لباس مجلسی بین گزینه های کوتاه یا بلند، جلوگیری می شود.

پیش از اقدام به خرید لباس مجلسی بلند، لازم است تا از نوع مراسم، تم و قواعد پوشش مناسب با آن اطلاع داشته یاشید. هر مراسمی قواعد پوشش خاص خود را دارد و لازم است تا برای حضور در مهمانی، این قواعد رعایت گردند.

رنگ لباس مجلسی

انتخاب رنگ مناسب برای خرید لباس مجلسی ، بستگی به سلیقه و نظر شما و همچنین تناسب با رنگ پوستتان دارد. عموما برای مراسمات و مهمانی های شب، خرید لباس مجلسی به رنگ مشکی در الویت قرار می گیرد؛ چراکه رنگی رسمی است و با تمام رنگ های پوست، همخوانی دارد. با این حال و به طور کلی محدودیت کمی در انتخاب رنگ مناسب برای لباس مجلسی وجود دارد.

سایرمقالات... جدیدترین لباس مجلسی دخترانه